Ansatte

Humla

Kathrine Mulvaney

Stilling: Pedagogisk leder

Kathrine er pedagogisk leder og har jobbet hos oss siden 2018. Hun er opptatt av omsorg, og det å se hele barnet, samt være tilstede i nuet. Hun ser betydningen av å bygge gode relasjoner mellom voksne og barn, og gode relasjoner mellom barna. Dette er en viktig del av arbeidet i tidlig innsats.

Hilde Grundstad

hildeg@lnlbarnehage.no

Hilde begynte å jobbe hos oss 1.1.2022. Hun skal jobbe som pedagogisk leder på Humla. Hun har jobber 12 år i en og samme barnehage i Asker, vi gleder oss til å få Hilde med i teamet vårt.

Barbara Blaszkowska

Stilling: Barnehagelærer

Barbara har jobbet i barnehagen siden 2011. Hun jobber som barnehagelærer. Hun er utdannet lærer og har lang erfaring med å jobbe med barn og unge fra hjemlandet sitt. Hennes kunstneriske ferdigheter synes godt i hennes arbeid med barna, og på avdelingen. Barbara 40% stilling.

Lise Brandtzæg

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Lise har jobbet i barnehagen siden barnehagen åpnet i 2003.

Paulina Mazurek-Ulven

Stilling: Assistent

Paulina har begynt å jobbe hos oss 1.12.2022, hun har erfaring fra barnehage i Oslo.

Marihøna

Marita Borgen

Stilling: Pedagogisk leder

Marita har jobbet hos oss siden august 2012 og er pedagogisk leder. Marita jobber 60%.

Victoria Marie Røine

Stilling: Pedagogisk leder

Victoria begynte som pedagogisk leder hos oss 1.8.2018. Hun har fordypning i natur, helse og bevegelse, og er opptatt av å utforske og undre seg sammen med barna. Samtidig som liker å skape gode rammer for lek og læring i barnehagen.

Joseph Cung Lian

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Joseph har jobbet hos oss siden høsten 2018, og er under utdanning som barn- og ungdomsarbeider.

Eva Ninni Sommerseth

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Eva er pedagogisk medarbeider og har jobbet i barnehagen siden 2007. Eva jobber i 80% stilling.

Heidi Arctander

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Fra august 2017 har Heidi jobbet som pedagogisk medarbeider. Heidi har vært ansatt som renholder helt siden barnehagen åpnet i 2003 og frem til 2017. Heidi har 80% stilling.

Myggen

Adiam F. Mebrhatu

Stilling: Assistent

Adam er pedagogisk medarbeider og har jobbet hos oss siden 2014.

Kristin Øisang

Stilling: Pedagogisk leder

Kristin har jobbet i barnehagen siden desember 2003. Januar 2014 begynte hun å jobbe som pedagogisk leder. Hun var ferdig utdannet førskolelærer i desember 2013. Kristin liker å gå på oppdagelsesturer med barna: utforske turområder og finne noe spennende på veien, som fanger barnets interesse. Kristin er styrerassistent i barnehagen. Hun er også styrerassistent i barnehagen

Tonje Næss

Stilling: Pedagogisk leder

Tonje begynte å jobbe hos oss august 2019 og er pedagogisk leder. Hun er glad i å være ute og å gå turer med barna. Å være tilstede der barna er i sin lek og utvikling, er spennende. Det å kunne ta med barna i drivhuset, vanne og stelle med det vi sår. Ha samtale med barn om det vi høster, som vi ser og smaker på, er grobunn for mange av de fineste hverdagsøyeblikkene. Da kan man se barnas glede og mastering over det vi har fått til sammen.

Jeanette Bodin

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Jeanette har jobbet hos oss siden 1.8.16, og er barn- og ungdomsarbeider.

Unni Bredesen

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Unni har jobbet i barnehagen siden 2009, som pedagogisk medarbeider.

Andre ansatte

May Britt S. Andersen

Stilling: Daglig leder
post@lnlbarnehage.no

May Britt var ansatt i barnehage fra 2004 og til 2012, som pedagogisk leder. To av disse årene var hun vikar som daglig leder. Fra 1. august 2016 tiltrådte hun stillingen som daglig leder. May Britt`s to hjertesaker er: "Å ha et aktivt utemiljø og benytte naturens «smeltedigel» gir barna et mangfold av opplevelser og erfaringer", og "Leken er viktig del av barns utvikling".